FCA – PSA: شمارش معکوس ، “ازدواج” بین دو غول ماشین روز دوشنبه جشن گرفته می شود

[ad_1]

شمارش معکوس برای ادغام دو غول بزرگ اتومبیل. در واقع ، فردا جشن گرفته می شود یک “ازدواج” بین FCA و PSA که به گروه Stellantis حیات می بخشد. ازدواجی که با قیمت های فعلی حداکثر گروه های ایتالیایی و فرانسوی را با سرمایه 44 میلیاردی در پایان سال 2020 متحد می کند. نگاه ها به بازار سهام نیز معطوف شد (در آخرین جلسه ، در تاریخ 30 دسامبر سال گذشته ، سهام این شرکت ایتالیایی بسته شد 14.66 یورو برای هر سهم) تا ببینید بازار چه واکنشی نشان می دهد.

بنابراین ، فردا مصوبه تعیین کننده با دو خودروساز که جلسات سهامداران مربوطه خود را پشت درهای بسته به دلیل محدودیت های کوید تشکیل دادند.

راه تحکیم ، که مدیرعامل پیشین FCA ، سرجیو مارکیونه ، آن را مهم در بخش خودرو ، بین تغییر پارادایم و سرمایه گذاری میلیاردر می داند ، طولانی است و همیشه خطی نیست. در اولین جلسات در واقع مدیر فقید ایتالیایی-کانادایی و کارلوس تاوارس ، مدیر اجرایی Psa حضور داشتند که گروه جدید را به عنوان بازیکنان اصلی هدایت خواهد کرد.

لینگوتو در مواجهه با موانع ، ابتدا با چینی های جیلی و سپس با کره ای های هیوندای معاشقه می کند تا از ادغام با رنو دور شود ، وقتی جاده به پایین نگاه می کرد ، کنار می رود تا سرانجام با Psa پژو و ازدواج به جدول برگردد. ، که Stellantis را به دنیا خواهد آورد ، اولین سهامدار او Exor از خانواده Agnelli خواهد بود ، که 14.4 of بازیکن جدید ماشین را کنترل خواهد کرد.

در پشت این گروه ، به رهبری جانشین وكیل جان الكان ، خانواده پژو ، ایالت فرانسه (از طریق BPI) و چینی های دونگ فنگ قرار خواهند گرفت.: آنها سهامداران اصلی Stellantis خواهند بود ، که در هلند مستقر خواهند شد ، جایی که سهامداران می توانند با تشدید قدرت خود بر گروه از بسیاری از حق رای استفاده کنند.

گالن های مدیرعامل در اختیار کارلوس تاوارس ، کتاب راهنمای فعلی PSA باقی خواهد ماند: او یک خودروساز را با گردش مالی حداکثر 200 میلیارد و 9 میلیون ماشین در سال اداره خواهد کرد. اگر مدیر یازدهم در هیئت مدیره باشد ، در غیر این صورت به طور مساوی بین روح ایتالیایی-آمریکایی و فرانسوی تقسیم شود ، الکان همچنان رئیس هیئت مدیره خواهد بود.

مایک مانلی نیز نقشی اساسی ایفا خواهد کرد: پس از به دست آوردن میراث دست و پا چلفتی FCA مارکیون ، مدیر – که در گذشته قهرمان اصلی راه اندازی مجدد برند جیپ بود – از بازار سودآور و تعیین کننده آمریکا مراقبت خواهد کرد.

رأی اعضای این دو گروه البته گام بزرگی در رابطه با ادغامی است که FCA و PSA پژو می خواهند در سه ماهه اول انجام دهند. به نظر می رسد شتاب اعلام شده در پاییز سال گذشته با این اعتقاد که قانون ضد انحصاری اتحادیه اروپا به لطف تعدیلات انجام شده توسط دو گروه در جبهه های مختلف ، از شروع وسایل نقلیه تجاری سبک ، چراغ سبز به ازدواج خواهد داد ، مرتبط است. AGI

© کلیه حقوق محفوظ است

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.