چگونه می توان پس از تعطیلات کریسمس به فرم خود بازگشت؟ مشاوره تخصصی: “الاستیک در خانه”

[ad_1]

جیووانی والنتی مربی شخصی و مربی ورزشی است، اکنون نقطه شروع بسیاری از ورزشکاران پالرمو است. جیووانی از فروشگاه استودیوی خود ، جایی که در زمینه تدارکات ورزشی مشاوره می دهد و مکمل های ورزشی می فروشد ، در مورد نحوه تناسب اندام در تعطیلات توصیه هایی می کند. وقتی صحبت از تغذیه می شود ، این توصیه حتی برای کسانی که در تمام طول سال تمرین کرده اند بسیار کلاسیک است: نوشیدن مشروبات الکلی ممنوع است ، از قند و غذاهای سرخ شده خودداری کنید ، در حالی که به خود اجازه می دهید قوانین را زیر پا بگذارید.

جیووانی می افزاید: “ایده آل این است که همه چیز را با اعتدال انجام دهید.” اما در مورد فعالیت بدنی ، به گفته جیووانی ، هیچ بهانه ای وجود ندارد: “با آب و هوای ما همیشه می توان پیاده روی کرد ، یک ورزش عالی نه تنها برای کاهش وزن ، بلکه همچنین برای تشکیل سیستم قلبی عروقی.” علاوه بر این ، حتی اگر شما یک ورزشکار نیستید یا چهره خاصی برای پیگیری آموزش همه ندارید ، می توانید از برنامه ها و برنامه های آنلاین استفاده کنید که نحوه ورزش در فضای باز یا در خانه را توضیح می دهند ، حتی به تنهایی.

“نیم ساعت در روز برای فعال سازی مجدد سیستم حرکتی بدن و احساس خوب بودن کافی است.”، جیووانی ، که چند وعده غذایی بیش از حد تمرین می کند ، می گوید ، تمرین با وزنه را توصیه می کنید که فضای کافی برای آن در خانه وجود دارد و در صورت تمایل ، برخی از ظروف موقت (بطری آب ، جارو و غیره).

اما چگونه امسال با عزم راسخ ورزش متوقف شده دوباره شروع کنیم؟ “من آنها را به بسیاری از پسران توصیه کرده ام خرید نوارهای مقاوم“،” می گوید جیووانی ، “نوارهای لاستیکی برای آموزش در خانه در حالی که منتظر هستید تا سالن های ورزشی دوباره بازگشایی شوند. من امیدوارم که در یک ماه ما بتوانیم همه چیز را از نو شروع کنیم “، وی نتیجه گیری کرد.

© کلیه حقوق محفوظ است

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.