فروش زمستان آغاز می شود ، اما کوید خریدها را تغییر می دهد: اینکه چگونه و چه مقدار هزینه می شود

[ad_1]

مذاکرات فروش برای شش از ده ایتالیایی ادامه دارد اما حتی اگر درصد کمی افزایش یابد – 64٪ در مقابل 61.8٪ در سال گذشته – هزینه ها کاهش می یابد و گروه تحقیقاتی Confcommercio محاسبه می کند به طور متوسط ​​254 یورو “خرید” ، 70 یورو کمتر از سال گذشته.

نظرسنجی سنتی انجام شده توسط Confcommercio-Imprese برای خریدهای ایتالیایی ها در آستانه راه اندازی در پنج منطقه بزرگ – لومباردی ، پیمونت ، پولیا ، فریولی-ونزیا جولیا ، سیسیل – همچنین ثبت شده است افزایش چشمگیر فروش آنلاین به ضرر فروشگاه های سنتی. شرکت های خرده فروشی – می گوید Confcommercio – لحظه ای سختی را تجربه می کنند ، که در انتظارات نیز منعکس می شود: تنها 7.1٪ از خرده فروشان معتقدند که در فروش زمستان از فروشگاه آنها بیشتر از ژانویه 2020 بازدید می شود.

اطلاعات Confcommercio در آستانه شروع فروش در بیشتر کشورها با آخرین مناطق – آمبریا و لاتزیو – است که به ترتیب از شنبه 9 و سه شنبه 12 ژانویه فصل تخفیف را آغاز می کنند. این مطالعه به افزایش تمایل به خرید اشاره کرده است “تخفیف” و طبق این مطالعه ، شرایط اضطراری بهداشتی می توانست باعث شود مصرف کنندگان پس انداز کنند تا تعادل خرید کنند: تخمین زده می شود که 64٪ در مقابل 61.8٪ در سال 2020 ، 61.6٪ در ژانویه 2019 باشد سال ، 61 ، 4٪ در سال 2018.

با این حال ، کوید و محاصره بعدی ، روش های خرید را تغییر داد. درصد مصرف كنندگانی كه با هزینه فروشگاه های سنتی اقدام به خرید اینترنتی می كنند به شدت افزایش می یابد: 48٪ در فروشگاه های فیزیكی، 35٪ آنلاین.

تغییر نسبت به سال 2020 قابل توجه است: انتخاب خرید آنلاین 13.7٪ افزایش می یابد در حالی که خرید در فروشگاه 8.1٪ کاهش یافته است. ایتالیایی ها به طور عمده لباس های فروشی (96.6٪ در مقابل 95.9٪ در سال 2020) و به دنبال آن کفش (89.3٪ در مقابل 82٪ در 2020) ، روسری و دستکش (33٪ در مقابل 37) در سال 2020) و در لباس زیر (25.5٪ در مقابل 30٪ در سال گذشته).

مشکلات اقتصادی ناشی از همه گیری نیز رابطه بین کیفیت و قیمت را در انتخاب مصرف کننده تغییر داده است. درصد مصرف كنندگانی كه به قیمت محصولات خریداری شده در فروش اهمیت بیشتری می دهند در حال افزایش است (9/7 + در مقایسه با پیش بینی های ژانویه 2020 ، 7/35 درصد بود) به ضرر تقاضای كیفیت. با این حال ، درصدی از مصرف کنندگان که کیفیت محصولات فروخته شده در ترازنامه را مثبت ارزیابی می کنند نیز در حال افزایش است (94.1 درصد در مقایسه با 86.4 درصد در ژانویه 2020). علاوه بر این ، بیش از 77٪ از پاسخ دهندگان می گویند هنگام خرید با تعادل احساس “بسیار یا کاملاً محافظت شده” می کنند: این رقم در مقایسه با ژانویه 2020 به شدت افزایش می یابد (8/2 امتیاز

© کلیه حقوق محفوظ است

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.