سانرمو ، آمادئوس: “500 عدد در هر بالون. مخاطب؟ حتی کارمندان بهداشت نیز واکسینه شده اند”

[ad_1]

این دیگر فقط یک فکر ، یک خیال به نام موسیقی پاپ نیست. این کشتی بادکنکی ، که 500 نفر از مخاطبان را تشکیل می دهد ، پنج شب هر شب یکسان است ، که به دنبال آن در سالن تئاتر آریستون برگزار می شود جشنواره سنرمو این چیزی فراتر از یک خیال است.

این یک ایده است ، در واقع پروژه ای است که ما با شدت بیشتری روی آن کار می کنیم تا عملی بودن آن را کاملاً آزمایش کنیم. این را آمادئوس ، مدیر هنری و مجری نمایشگاه که قرار است از 2 تا 6 مارس سال آینده برگزار شود ، بیان کرد. او امروز در مصاحبه ای با برنامه Rtl 102.5 در برنامه “Nonstop News” تأکید کرد: “ما برای 2 مارس کار می کنیم ، باید بتوانیم جشنواره ای مطابق با تمام قوانین بهداشتی برگزار کنیم.” هیچ کس نباید در معرض خطر قرار گیرد ، اما ما باید تلاش کنیم تا جشنواره تا حد ممکن عادی باشد. سانرمو ، بدون مخاطب نمی توانید این کار را انجام دهید

در مورد موضوع بحث برانگیز کشتی برای عموم ، وی توضیح داد که ایده ایجاد “حباب” برای حداقل 500 نفر از مخاطبان ، که همیشه یکسان هستند ، به طوری که آنها بتوانند در شب ها حضور داشته باشند و اگر این اتفاق بیفتد ، باید از آنها محافظت شود و با کسی ارتباط نداشته باشند. آنها یک تعطیلات یک هفته ای را با استفاده از تامپون های روزانه در کشتی می گذرانند و عصر با مینی بوس های حداکثر 20 نفره به تئاتر منتقل می شوند. این آسان نیست ، اما ممکن است باشد. این ایده ای است که انضمامی می شود ، به این معنا که ما سخت روی آن کار می کنیم و من می دانم که آنها از همه جای دنیا کنجکاو هستند زیرا این اتفاق هرگز رخ نداده است. “

در مورد بینندگان ، “حداقل تا حدی می توان کارکنان بهداشت را واکسینه کرد. چرا که نه؟” آمادئوس با بیان اینکه “در این بین ، واکسن سلاحی است که برای مقابله با ویروس به آن نیاز داریم ، باید واکسن های بیشتری بسازیم”. ، ما باید سفر کنیم “.

و آیا روزنامه نگاران در سنرمو حضور خواهند داشت؟ آمادئوس گفت: “من خبرنگاران را در مطبوعات در سانرمو می خواهم.”

با این حال ، این وضعیت متعادل کننده موقعیت تبلیغ کنندگان است ، که در عوض می گویند این یک پیام اشتباه است ، در واقع “یادداشت ضد و نقیض” برای باقی ماندن در این موضوع ، ادعا می کند که مردم در اتاق آریستون خواهند بود. برای ویکی گیتو ، رئیس ADCI ، باشگاه مدیران هنری ایتالیا ، انجمنی که به مدت 35 سال بزرگترین هنرمندان و تبلیغ کنندگان ایتالیایی را گرد هم آورده است ، فرضیه مخاطبان ، “که توسط جیووانی توتی ، فرماندار لیگوریا حمایت می شود ، اما همچنین فرضیه آمادئوس است. “یک احتمال قانع کننده نیست.

اگرچه تبلیغ کنندگان همیشه در مورد جشنواره آواز بسیار مراقب هستند ، اما این جشنواره جمع کننده عظیمی از بودجه تبلیغاتی است (فقط فکر کنید که نسخه سال گذشته ، شماره 70 ، مجموعه ای از 37 میلیون یورو را ثبت کرده است).

“در زمانی که همه گیر هجوم می آورد ، اقتصاد در معرض بحران است و همه ، و به ویژه من در مورد دنیای فرهنگ ، سرگرمی ، رویدادها فکر می کنم ، سرگرمی با کوشش متوقف می شود – اظهار داشت رئیس ADCI – فرضیه ای در جشنواره ای که برای عموم آزاد است. راهی بسیار اجباری بین “bollè ، کشتی های تفریحی ، تامپوهای یک گوگو ، برای استفاده از یک حسن تعبیر مودبانه به عنوان یک یادداشت متناقض. در این میان ، من معتقدم هیچ نیازی نیست: این جشنواره یک نمایش تلویزیونی است نه یک تئاتر که حضور چند صد امتیاز تماشاگر قطعاً چیزی به آن نمی افزاید. برعکس ، به همین ترتیب او بدون چنگال بسیار خوب زندگی می کند و شک ندارم که ، مثل همیشه ، میلیون ها ایتالیایی او را خواهند دید و لذت خواهند برد. تکنیک های مدرن تلویزیونی ، سینما و رسانه ها راه حل های بسیار جالبی را برای اضافه کردن ریتم ، سر و صدا و جذابیت به عصرها فراهم می کنند. “

نماینده تبلیغات ایتالیایی گفت: “اما مهمتر از همه” ، و این جنبه مربوطه است که ما از رای ، آمادئوس و برگزارکنندگان جشنواره ، بلکه فرماندار توتی ، که امیدوار است مخاطبان خود را باز کند ، دعوت می کنیم که فکر کنند: شما به چه پیامی منتقل می کنید همه ایتالیایی هایی که با فداکاری های بزرگ روبرو می شوند؟ آیا موزه ها ، سینماها ، تئاترها و همه صنایع وابسته باید با تلاش مجدد ، مانند گذشته ، تعطیل بمانند و در عوض جشنواره Sanremo؟ “

گیتو اذعان می کند که “سنت این است و همچنین خوب است که در آستانه جشنواره تناقضات کمی از آداب و رسوم وجود دارد ، اما برای مخاطبان حاضر در سالن ، هر چقدر هم مشروط باشند ، ما می خواهیم دقیقاً به دلیل تأثیر سریع آن حتی به عنوان یک فرضیه ادامه ندهیم. در مورد “افکار عمومی و بخش سرگرمی واقعاً با نقش و مثالی که همه ایتالیایی ها باید شاهد آن باشند ، خصوصاً بهشت ​​، یکی از قدرتمندترین ابزار فرهنگی ملی که قادر به تأثیرگذاری بر رفتار است ، مغایرت دارند. از ایتالیایی ها “. AGI

© کلیه حقوق محفوظ است

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *