جهانگردی ، از هر 10 ایتالیایی 3 نفر به تعطیلات فکر می کنند و تعطیلات را تا ماه فوریه انتظار دارند

[ad_1]

وقفه حداکثر 3 روز تا فوریه برای 3 ایتالیایی از 10 ، اما تعطیلات واقعی در ماه جولای مورد بحث قرار می گیرد. این با شاخص محاسبه شده توسط Swg برای Confturismo-Confcommercio نشان داده می شود ، که پس از رکورد منفی در ماه نوامبر 9 امتیاز را بدست آورد و 48 است – در مقیاس 0 تا 100 ، اما به طور متوسط ​​بین دو سناریو متفاوت است.

اولین مورد ، توضیح می دهد Confturismo-Confcommercio ، “کوتاه مدت است تا پایان ماه فوریه ، با 1 نفر از 4 مصاحبه شونده قصد دارند در ایتالیا تعطیلات تا 3 روز. یک ایده فراتر از یک برنامه تعطیلات واقعی ، با توجه به اینکه 72٪ از آنها آنها هنوز مقصد را انتخاب نکرده اند و یا حتی رزرو نکرده اند و بیشتر موارد مورد علاقه در خانه های دوم ، املاک یا دوستان است. به طور خلاصه ، این گردشگری نیست. “

دوم ، “او ادامه می دهد ،” پیش بینی بلند مدت است ، که در آن به نظر می رسد ایتالیایی ها برای تعطیلات 3/7 روزه بین ژوئن و ژوئیه ، در 28٪ موارد و بیش از 7 روز بین ژوئیه و سپتامبر ، برای یکی از البته این به شرطی است که اپیدمی کاملاً تحت کنترل باشد ، هیچ موج جدیدی از عفونت وجود ندارد و واکسن همانطور که امیدواریم کار می کند. به طور کلی ، استراحتگاه های ساحلی همیشه بیشترین جذب پروژه های تعطیلات را دارند ، خصوصاً اگر طولانی تر باشند در حالی که برای شهرهای کوتاهتر هنری – به ویژه توسکانی ، لاتزیو و امیلیا رومانا – که توسط 17٪ از پاسخ دهندگان انتخاب شده است ، آنها سرانجام برای رقابت با کوهستان برمی گردند: نوعی مثبت برای نوع مقصد که بیشتر تحت تأثیر قرار گرفته است از بحران کوید “.

در حالی که ، به گفته سازمان شرکت ها ، “برای سفر به خارج از کشور ، چشم انداز حتی بیشتر محدود می شود. در تعادل بله ، اما از بهار به بعد ، برای 1 ایتالیایی از 4 و تقریبا به طور انحصاری در اروپا ، جایی که یونان تأیید می شود بازگشت به ذهن ایتالیایی ها از مقصد با میان برد ، مانند دریای سرخ ، ایالات متحده و کل کارائیب ، با کوبا و سانتو دومینگو شروع می شود ، حتی اگر فقط 6 از 100 پاسخ دهنده را تحت تأثیر قرار دهد ، ما آن را به فال نیک برای سیستم گردشگری سازمان یافته خود می گیریم: حداقل در حال حاضر نمی تواند هزینه ای بیشتر ندارد. “

© کلیه حقوق محفوظ است

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *