جهانگردی ، از هر 10 ایتالیایی ، یکی از آنها تعطیلات خود را رزرو کرده است: رتبه بندی محبوب ترین مقصد

[ad_1]

بیش از هر ده ایتالیایی (11٪) تعطیلات تابستانی خود را رزرو کرده اند با پیشرفت کار واکسیناسیون ، کاهش عفونت ها و تعریف برنامه از سرگیری. Coldiretti بر اساس مطالعه Notosondaggi در ارتباط با تایید شده استکل شبه جزیره در منطقه زرد. در مورد مقصد – Coldiretti خاطرنشان می کند – 34٪ قبلاً یک استراحتگاه ساحلی را انتخاب کرده اند که در جایگاه اول قرار دارد ، اما امسال پس از آن روستا ، پارک های طبیعی و واحه های روستایی 11٪ بالاتر از کوهها هستند (9٪ ) ، مکانهای هنری (4٪) و دریاچه ها (2٪).

با این حال ، مقصد هنوز نامشخص است – می گوید Coldiretti – برای حدود 36٪ از ایتالیایی ها. این روند با این واقعیت تأیید می شود که اگر نیمی از ایتالیایی ها (50٪) دوست دارند خانه دیگری در کنار دریا داشته باشند ، 18٪ هستند که آن را در روستا دوست دارند (17٪). علاوه بر گردشگری ملی ، به لطف غلبه بر قرنطینه و ورود گذرگاه سبز ، که بیش از 28 میلیون شهروند از اتحادیه اروپا ، منطقه شینگن ، انگلیس و اسرائیل ، که به ایتالیا آمدند ، چشم اندازهای خوبی برای گردشگری خارجی وجود دارد. تابستان قبل از همه گیری. با توجه به تحولات Coldiretti در بانک ایتالیا برای دوره جولای تا سپتامبر 2019 ، با هزینه سفر 11.5 میلیارد برای محل اقامت ، غذا ، حمل و نقل ، سرگرمی ، خرید و سوغاتی.

این نشانه مثبتی است که پس از ورود مسافران از این کشورها در تابستان گذشته 43٪ کاهش یافته است ، که – به گفته Coldiretti – به تحول مثبتی که به نظر می رسد در ایالات متحده وجود دارد ، می افزاید ، شهروندان این کشور از نظر تاریخی بیشترین گردشگر خارج از اتحادیه اروپا هستند. . از جمله روندهای جدید تعطیلات در سال 2021 در ایتالیا ، گردشگری غذا و شراب است که بیش از 5 میلیارد ارزش دارد و با همه گیری همه گیر – Coldiretti تأکید می کند – انگیزه بیشتری پیدا کرده است. رسیدگی

© کلیه حقوق محفوظ است

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.