بازپرداخت وجه نقد کریسمس ، تشکیل فرم ادعا

[ad_1]

هرکسی که بازپرداخت نادرستی از وجه نقد کریسمس دریافت کند ، می تواند ادعا کند. Adiconsum در حال آماده سازی فرم شکایت است که پس از پرداخت واقعی پاداش در ماه فوریه در دسترس خواهد بود و می تواند در ماه مارس استفاده شود.

کارلو دی ماسی ، رئیس National Adiconsum ، گفت: “بسیاری از کاربران از نقص عملکرد Cashback در پیشخوان های ما و در شبکه های اجتماعی خبر می دهند.” در واقع ، رفتن به بخش “نمونه کارها” از برنامه IO نشان دهنده شخص نهایی آنچه خواهد بود بر اساس خریدهای انجام شده در 31 دسامبر 2020 در ماه فوریه اعتبار دریافت می شود. گزارش های مصرف کننده گزارش می دهد که مبالغ گزارش شده نادرست است ، زیرا این معاملات کمتر از آن است که در واقع انجام شده است ، حتی اگر در همان تجارت یا استفاده از همان طرح کارت اعتباری “.

دی ماسی ادامه داد: “طبق گفته های آدیكسونوم ، عدم موفقیت Cashback اقدامی جدی است ، زیرا مبلغی را به دلیل بازپرداخت دریافت نمی كند و بیش از هر چیز اعتماد مصرف كننده به” تحول دیجیتال “در حال انجام را تضعیف می كند و بنابراین بهبود اقتصادی كشور ما را تسهیل نمی كند.

Adiconsum همچنین برای جلب توجه کاربران به نادرستی اطلاعات ارائه شده توسط برخی نهادها مداخله کرد و در برخی از رسانه ها ظاهر شد که از PagoPA به عنوان رهبر شکایات مربوط به وام های بازپرداخت نشده یا نادرست یاد می کنند.

دی ماسی می گوید: “این چنین نیست.” مدیر شکایات مربوط به عدم موفقیت یا اعتبار نادرست بازپرداخت وجه Cashback طبق ماده 5 وزارت اقتصاد اقتصاد مصوبه 156 of 24 نوامبر 2020 ، همانطور که در وب سایت فروشنده نیز گزارش شده است. خدمات بیمه عمومی “.

© کلیه حقوق محفوظ است

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.