استفاده از تغییرات تلویزیون ، از سیستم عامل به شبکه های اجتماعی: این همان چیزی است که مصرف کنندگان ترجیح می دهند

[ad_1]

تلویزیون سنتی ، سیستم عامل های اینترنتی ، رسانه های اجتماعی: همه گیری وجود دارد روش های استفاده از تلویزیون را چندین برابر کرده و همچنین بر تفاوت بین مخاطبان نسبی تأکید کرد. این با تجزیه و تحلیل 115 روز اول فصل 21-2020 که توسط Studio Frasi تهیه شده است ، تأیید می شود. به طور کلی ، با محدودیت در موج دوم Covid ، رتبه بندی همچنان افزایش می یابد.

داز اول اکتبر 2020 ، از 23 ژانویه 2021 ، روزانه به طور متوسط ​​1.1 میلیون نفر بیشتر وجود دارد (+ 10.5٪) و 2.3 میلیون در زمان نخست (+ 9.2٪) در مقایسه با روزهای مشابه سال گذشته. اگر تلویزیون های زمینی همچنان مورد توجه قرار گیرند ، که فقط “به طور همزمان” قابل مشاهده است ، استفاده از تلویزیون های هوشمند ، تلفن های هوشمند ، تبلت ها و رایانه ها (که می توان بصورت خطی از طریق اینترنت یا با تأخیر تماشا کرد) یا از طریق شبکه های اجتماعی در حال افزایش است . در حالت دوم ، چشم اندازها اندازه گیری نمی شوند ، بلکه فعل و انفعالات ، نظرات مربوط به برنامه ها است.

دو حالت اول توسط Auditel ، تعاملات اجتماعی توسط Talkwalker کنترل می شود. هر روش مخاطب خاص خود را دارد. پربیننده ترین کانال تلویزیونی تلویزیون همچنان Rai1 است و سهم آن با سهام همان روزهای فصل گذشته (6/16 درصد) و 184 هزار بیننده دیگر (10/7 درصد) برابر است. در مکان دوم Canale 5 با 15.6٪ سهم و رشد 165 هزار نفر (+ 10.1٪). اما تلویزیون انحصار مصرف خود را به نفع دستگاه های دیگر از دست داده است. کلیک ها و زمان مشاهده در بسترهای اینترنتی تحت نظارت Auditel اندازه گیری می شود (آنچه توسط ناشران Rai ، Sky ، Mediaset ، Discovery ، Cairo Com توزیع می شود): در اینجا Sky digital News بیشترین تعداد کلیک را ایجاد می کند (898 میلیون).

سپس Canale 5 با 891 میلیون نفر ، ابتدا برای سهم مخاطبان (21.8٪) ، و Rai1 (12.5٪) دنبال می شود. برای جمع آوری بیش از هر شبکه دیگر ، زمان کاربران پلت فرم Canale 5 است ، با بیش از 70 میلیون ساعت ایجاد شده توسط 26000 دستگاه به طور متوسط ​​در دقیقه وصل می شود ، دستگاه هایی که به طور متوسط ​​کمتر از 5 دقیقه متصل می مانند. Rai1 با 15000 دستگاه متصل در هر دقیقه و میانگین زمان مشاهده 9 دقیقه در کل ساعت (41 میلیون) نفر دوم است. با توجه به مصرف اینترنت ، Rai در مقابل Rai Movie به طور متوسط ​​دوازده دقیقه و Rai5 و Rai3 با 10 دقیقه تحت سلطه هستند.

در بین کانال های Mediaset ، Top Crime بیشترین میانگین زمان مشاهده ، 15 دقیقه را دارد. در شبکه های اجتماعی ، تلویزیون در دنیای دیگری زندگی می کند. تجزیه و تحلیل داده های Talkwalker از Studio Frasi نشان می دهد که The Big Brother Vip با 92.8 میلیون تعامل بین فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و یوتیوب در 28 قسمت با بیشترین صحبت درباره برنامه است. پس از آن Che tempo che fa ، در Rai3 ، با 25.4 میلیون نفر ، سپس Amici و Il Collegio di Rai2 (که در یوتیوب خالی از سکنه هستند ، با 329 هزار بازدید ، از جمله 307 هزار پسندیدن ، اما همچنین 4.7 هزار پسندیدن). هیچ یک از این برنامه ها جزو برنامه های پربیننده روی آنتن نیستند. رسیدگی

© کلیه حقوق محفوظ است

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.